Πρόλογος
Μέσα στην Ελληνική Θρησκεία
έχει ανακύψει ένα θεμελιώδες ζήτημα. Το ζήτημα των Ιερέων και των Ιερειών. Η
προπαγάνδα του εχθρού, και δυστυχώς ωρισμένοι Έλληνες στο θρήσκευμα,
υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να έχουμε ωργανωμένο ιερατείο και δόγματα. Ας δούμε
αναλυτικά το ζήτημα.
1.
Τί προπαγανδίζει ο εχθρός μας
Κάποιοι πονηροί ελληνόφωνοι
ναζωραίοι, οι οποίοι παριστάνουν τους «ελληνοκεντρικούς», μας κολακεύουν
λέγοντες ότι τάχα εμείς είμαστε ανώτεροι άνθρωποι, και γι’ αυτό τάχα δεν πρέπει
να πέσουμε στο λάθος της «θεοκρατίας». Μας υποβάλλουν την ιδέα ότι Έλληνες
Ιερείς=χριστιανοί παπάδες. Κραυγάζουν πονηρά: «μην γίνετε και σείς σαν και
μάς». Και συνεχίζουν: «Εσείς είστε ελεύθεροι άνθρωποι, δεν πρέπει να έχετε
θεοκρατία». Ονομάζουν θεοκρατία την ύπαρξη Ελλήνων Ιερέων και Ελληνίδων
Ιερειών. Δηλαδή όποια θρησκεία έχει ωργανωμένους ιερείς, έχει θεοκρατικό
καθεστώς!!!
Η Ελληνική Θρησκεία, λέγουν οι
«ελληνοκεντρικοί» ναζωραίοι, ήταν μία θρησκεία χωρίς προφήτες, μεσσίες,
αποκαλύψεις και ιερά βιβλία. Χωρίς δόγματα, και γι’ αυτό χωρίς αιρέσεις. Χωρίς
σύμβολα Πίστεως, χωρίς προπατορικά αμαρτήματα και διαβόλους. Αυτό μας περνάει η
προπαγάνδα του εχθρού. Φυσικά οι ελληνόφωνοι ναζωραίοι που λέγουν αυτά τα
επιχειρήματα, παραμένουν φανατικώς προσηλωμένοι στην αίρεσή τους, χωρίς να
απορρίπτουν τα δόγματά της και τους προφήτες της.
Ο εχθρός, άθελά του, αποκαλύπτει
ποιό είναι το συμφέρον μας. Μας παρουσιάζει την αποδιοργάνωση, την διάλυση, την
αναρχία, ως κάτι το ανώτερο που πρέπει να το λαχταράς. «Όχι στα δόγματα, όχι
στους ιερείς, όχι στα ιερά βιβλία, όχι στην οργάνωση» μας λέει ο εχθρός. Θα
καταστραφείτε...
Δεν είναι τυχαίο ότι σημαντικό τμήμα
της προπαγάνδας του εχθρού αναλίσκεται στο να πείθει τους αφελείς ότι τάχα
εμείς δεν πρέπει να οργανωθούμε, και μερικοί καταπίνουν το δόλωμα.
Αυτό τους φοβίζει. Να μην περάσει
από το μυαλό μας η ιδέα να έχουμε ωργανωμένους ιερείς με διαβαθμίσεις. Έχουν συμφέρον να παραμείνουμε ανοργάνωτοι
και χωρίς ιερείς για να μπορούν ατιμώρητοι να δολοφονούν τις ψυχές των Ελλήνων.
2.
Τί λέγουν ωρισμένοι Έλληνες στο θρήσκευμα
«Οι Έλληνες Ιερείς δεν
σχημάτισαν ποτέ ωργανωμένη ομάδα». Πού βρίσκουν αυτές τις πληροφορίες όσοι
διαδίδουν τέτοιες ανακρίβειες; Οι Ιερείς των Δελφών ήταν κοσμοκράτορες στην
εποχή τους.
«Δεν είχαν ιεραρχία». Ανοησίες, παντού σε όλα τα Μαντεία και τους Ναούς υπήρχαν αρχιερείς, με τουλάχιστον τρεις διαβαθμίσεις ιερέων.
«Δεν έφεραν κανένα εξωτερικό γνώρισμα στις καθημερινές εμφανίσεις τους». Αυτό είναι χονδροειδέστατη διαστρέβλωση της λαογραφίας, η κάτωθι φωτογραφία αποδεικνύει το ακριβώς αντίθετο. Είχαν πολυτελή άμφια.
«Η επιλογή τους δεν συνοδευόταν από κάποιο είδος χειροτονίας ή μύησης». Αυτό και αν είναι ανοησία. Για να γίνει κάποιος Ιερεύς περνούσε πολλά μυητικά στάδια, και σκληρή δοκιμασία.
«Την θυσία/λατρεία μπορούσε να κάνει ο οποιοσδήποτε». «Δεν θέλω δόγματα και ιερείς». Αυτά ακούμε συνεχώς από ωρισμένους ομοθρήσκους μας.
«Δεν είχαν ιεραρχία». Ανοησίες, παντού σε όλα τα Μαντεία και τους Ναούς υπήρχαν αρχιερείς, με τουλάχιστον τρεις διαβαθμίσεις ιερέων.
«Δεν έφεραν κανένα εξωτερικό γνώρισμα στις καθημερινές εμφανίσεις τους». Αυτό είναι χονδροειδέστατη διαστρέβλωση της λαογραφίας, η κάτωθι φωτογραφία αποδεικνύει το ακριβώς αντίθετο. Είχαν πολυτελή άμφια.
(Ιερατικός μανδύας Αρκαδικής Δέσποινας)
«Η επιλογή τους δεν συνοδευόταν από κάποιο είδος χειροτονίας ή μύησης». Αυτό και αν είναι ανοησία. Για να γίνει κάποιος Ιερεύς περνούσε πολλά μυητικά στάδια, και σκληρή δοκιμασία.
«Την θυσία/λατρεία μπορούσε να κάνει ο οποιοσδήποτε». «Δεν θέλω δόγματα και ιερείς». Αυτά ακούμε συνεχώς από ωρισμένους ομοθρήσκους μας.
Και συνεχίζουν με το ίδιο λανθασμένο σκεπτικό: «Δεν θέλω να
γίνω σαν τους χριστιανούς». «Αν υπάρχουν ιερείς, να μην είναι μόνιμοι, γιατί θα
μετατραπούν σε κάστα, σε εξουσιαστική ομάδα», λέγουν ωρισμένοι Έλληνες στο
θρήσκευμα.
Πού βρίσκεται το λάθος στην
επιχειρηματολογία τους; Προκειμένου να διαφοροποιηθούν από την αίρεση των
ναζωραίων απεμπολούν την οργάνωση, τα δόγματά μας, τους όρους και τις έννοιες
μας. Π.χ. δεν δέχονται την λέξη προφήτης γιατί συνειρμικά συνδέεται με τον
ιουδαιοχριστιανισμό. Μα έτσι ωνομάζετο ο Αρχιερεύς του Μαντείου των Δελφών.
Προφήτης!!!
Τί πρέπει να γίνει τώρα; Να
απεμπολήσουμε τον όρο προφήτης επειδή τον χρησιμοποιεί ο ιουδαιοχριστιανισμός;
Να καταργήσουμε την οργάνωση επειδή η αίρεση των ναζωραίων είναι ωργανωμένη ή
αντιθέτως να οργανωθούμε καλύτερα; Φυσικά το δεύτερο.
Όταν ο εχθρός απαλλοτριώνει έναν
δικό σου όρο, εσύ δεν τον παραχωρείς αμαχητί. Αλλά αγωνίζεσαι με πάθος για να
τον αρπάξεις και να τον κάνεις πάλι δικό σου. Αλλιώς, αν ήταν κάθε φορά που η
αίρεση των ναζωραίων χρησιμοποιεί έναν θρησκευτικό όρο, εμείς να τον
παραχωρούμε και να χρησιμοποιούμε άλλες λέξεις προκειμένου να διαφοροποιηθούμε,
στο τέλος θα καταλήξουμε να απογυμνωθούμε απ’ όλο το πνευματικό μας οπλοστάσιο.
Όταν σου κλέβουν κάτι, το διεκδικείς
πίσω με πάθος. Δεν το εγκαταλείπεις στα χέρια του κλέφτη διότι τάχα, αν το
πάρεις πίσω, πιθανόν να σε ταυτίσουν με τον κλέφτη.
3. Ανάλυση
του ζητήματος
Οι έννοιες Αλήθεια, Θεός, Ιερωσύνη,
Δόγμα δεν είναι κοινή περιουσία για να τα μοιραστούμε με τους ναζωραίους, πόσο
μάλλον να τα εγκαταλείψουμε ολοκληρωτικά στα χέρια τους. Μας έχουν πείσει ότι
είναι ανωτέρα στάση να εγκαταλείπουμε τα πολιτιστικά μας εδάφη, τα πνευματικά
μας όπλα, τους όρους μας, και την πολιτιστική κληρονομιά μας στον εχθρό. Και
αυτοί οι Έλληνες που διαπράττουν αυτό το αποτρόπαιο έγκλημα όχι μόνο δεν
αισθάνωνται ντροπή αλλά νοιώθουν υπερήφανοι και ανώτεροι των ναζωραίων γι’ αυτή
την εγκατάλειψη. Διότι τάχα έτσι «δεν θα γίνουμε σαν τους χριστιανούς».
Τέτοιες ιδέες πρέπει να υποβάλουμε
εμείς στον εχθρό, και όχι ο εχθρός σε μας. Να του υποβάλουμε την ιδέα να
εγκαταλείψει στο πεδίο της μάχης τα πνευματικά του όπλα, και να υποχωρήσει,
διότι έτσι θα δείξει την ανωτερότητά του.
Για τους βλάσφημους που δεν θέλουν
δόγματα και ιερείς απαντούμε:
α) Εμείς τί είμαστε; Φιλοσοφικό κίνημα τύπου Νέα Εποχή;
β) Το σωστό επιχείρημα είναι απεχθάνομαι το χριστιανικό δόγμα, όχι γενικώς την έννοια δόγμα. Δόγμα για τον Ελληνισμό είναι η λογικώς και εμπεριστατωμένως τεκμηριωμένη Αλήθεια. Ο όρος δόγμα στον Ελληνισμό δεν έχει καμμία σχέση με το περιεχόμενο που δίνει η αίρεση των ναζωραίων (πίστευε και μή ερεύνα).
γ) Τί σημαίνει ελευθερία σκέψεως στην Ελληνική Κοσμοαντίληψη; Λέω ότι μου κατέβει στο κεφάλι και βλασφημώ ελευθέρως; Ωρισμένοι βλάσφημοι διαδίδουν ότι ο Τζεσουά είναι ο 13ος θεός των Ελλήνων. Θα τους αφήσουμε ασύδοτους;
α) Εμείς τί είμαστε; Φιλοσοφικό κίνημα τύπου Νέα Εποχή;
β) Το σωστό επιχείρημα είναι απεχθάνομαι το χριστιανικό δόγμα, όχι γενικώς την έννοια δόγμα. Δόγμα για τον Ελληνισμό είναι η λογικώς και εμπεριστατωμένως τεκμηριωμένη Αλήθεια. Ο όρος δόγμα στον Ελληνισμό δεν έχει καμμία σχέση με το περιεχόμενο που δίνει η αίρεση των ναζωραίων (πίστευε και μή ερεύνα).
γ) Τί σημαίνει ελευθερία σκέψεως στην Ελληνική Κοσμοαντίληψη; Λέω ότι μου κατέβει στο κεφάλι και βλασφημώ ελευθέρως; Ωρισμένοι βλάσφημοι διαδίδουν ότι ο Τζεσουά είναι ο 13ος θεός των Ελλήνων. Θα τους αφήσουμε ασύδοτους;
Μας κοροϊδεύουν οι ναζωραίοι και
μείς καταπίνουμε το δόλωμα; Από το ότι οι ναζωραίοι έχουν οργάνωση και ιερατείο
δεν βγάζουμε το συμπέρασμα ότι εμείς δεν πρέπει να έχουμε οργάνωση και
ιερατείο, αλλά αντιθέτως, ότι πρέπει να έχουμε καλύτερη οργάνωση και πιο
πειθαρχημένο ιερατείο. Από το ότι πρέπει να εξοστρακίσουμε το χριστιανικό δόγμα
δεν βγάζουμε το συμπέρασμα ότι δεν πρέπει να έχουμε δόγματα, αλλά ότι πρέπει να
επιβάλλουμε τα Ελληνικά δόγματα.
Είμαστε ανεκτική θρησκεία, αλλά όχι
καφενείο. Δεν μπορεί να λέει ο καθένας ότι του κατέβει στο κεφάλι. Διότι έτσι
ανοίγουμε διάπλατα τις θύρες στους ουφολόγους και στους ψυχασθενείς που μιλάνε
για ομάδες Έψιλον.
Το Ελληνικό δόγμα και το ωργανωμένο
ιερατείο αποτελούν τα αμυντικά μας τείχη κατά των ανθελληνικών αιρέσεων.
Απεχθανόμαστε το ιερατείο των ναζωραίων, όχι την έννοια του ιερατείου.
Απεχθανόμαστε τον «θεό» των ναζωραίων, όχι την έννοια Θεός. Όπως δεν πρέπει να
ταυτίζουμε την έννοια του Θεού με τον χριστιανικό ψευτοθεό, έτσι δεν πρέπει να
ταυτίζουμε το λειτούργημα του Έλληνος Ιερέως με τον χριστιανό παπά.
Αν δημιουργούν συνειρμούς οι λέξεις
Θεός, Ιερεύς, Δόγμα, με την μισελληνική αίρεση των ναζωραίων αυτό οφείλεται
στην απαλλοτρίωσή τους από τον εχθρό και στην σύνδεσή τους με τον χριστιανισμό.
Αφ’ εαυτού, ως έννοιες, δεν είναι αρνητικές. Αλλιώς κατά την ίδια λογική, αφού
απεχθάνομαι τους «ναούς» των ναζωραίων δεν πρέπει να μου αρέσουν και οι
Ελληνικοί Ναοί, επειδή και οι δύο ονομάζονται ναοί.
Σε ότι αφορά τα προσόντα που πρέπει
να έχει ο Έλλην Ιερεύς, ωρισμένοι Έλληνες κατεβάζουν τον πήχυ πολύ χαμηλά.
Λέγουν ότι όποιος θέλει μπορεί να γίνει ιερεύς. Ζητούν απλές προϋποθέσεις για
την ιερατική ιδιότητα: σωματική αρτιμέλεια, γνήσια καταγωγή, και να μήν
βαρύνεται με κανένα από τα ασυμβίβαστα στον ιερέα μιάσματα: ασέβεια, ανθρωποκτονία,
επιορκία, προδοσία.
Αιτιολογούν το επιχείρημά τους
με το γεγονός ότι στην αρχαία Ελλάδα γινόταν κλήρωση για να επιλεγεί κάποιος
στο ιερατικό αξίωμα(αυτό δεν ήταν γενικό φαινόμενο, οι ιερείς των Δελφών δεν
επελέγοντο με κλήρο). Αποσιωπούν όμως το γεγονός ότι τότε, όλοι οι πολίτες
ελάμβαναν μέρος στα θρησκευτικά δρώμενα και γνώριζαν καλώς τα της Ιερατικής.
Επιπλέον αποσιωπούν ότι τα ιστορικά δεδομένα έχουν αλλάξει. Διότι υπάρχουν ιμπεριαλιστικά στρατιωτικο-πολιτικά κινήματα με θρησκευτικό μανδύα (ισλάμ, χριστιανισμός) που δεν αντιμετωπίζονται από ερασιτέχνες ιερείς, αλλά μόνον από σκληραγωγημένους, πειθαρχημένους, μορφωμένους, και μόνιμους ιερείς. Το ύψιστο κριτήριο επιλογής δεν είναι πιά η αρτιμέλεια και ευσέβεια, αλλά η ικανότητα αντιμετωπίσεως των ανθελληνικών αιρέσεων.
Επιπλέον αποσιωπούν ότι τα ιστορικά δεδομένα έχουν αλλάξει. Διότι υπάρχουν ιμπεριαλιστικά στρατιωτικο-πολιτικά κινήματα με θρησκευτικό μανδύα (ισλάμ, χριστιανισμός) που δεν αντιμετωπίζονται από ερασιτέχνες ιερείς, αλλά μόνον από σκληραγωγημένους, πειθαρχημένους, μορφωμένους, και μόνιμους ιερείς. Το ύψιστο κριτήριο επιλογής δεν είναι πιά η αρτιμέλεια και ευσέβεια, αλλά η ικανότητα αντιμετωπίσεως των ανθελληνικών αιρέσεων.
Δεν υπάρχει αντίρρηση στο να μπορεί
να ιερουργεί όποιος θέλει ανά πάσα στιγμή, χωρίς να ζητά ειδική άδεια. Να
απευθύνει ύμνους και να κάνει ιεροπραξίες. Αλλά οι μόνιμοι ιερείς πρέπει να
περνούν από σκληρή εκπαίδευση σε ιερατική σχολή και να έχουν υψηλή μόρφωση
πανεπιστημιακού επιπέδου.
Αν το ιερατικό αξίωμα δεν συνδέεται
με κάποια κριτήρια και όλοι δικαιούνται να αναλάβουν το αξίωμα του ιερέως,
γιατί όχι και του στρατηγού; γιατί όχι και του δημοσίου άρχοντος;
Δυστυχώς ο Έλλην Ιερεύς δεν
θεωρείται σεβαστό πρόσωπο από κάποιους Έλληνες στο θρήσκευμα, διότι έχουν
συνηθίσει να βλέπουν χριστιανούς παπάδες και συνειρμικά η λέξη θυμίζει
χριστιανό παπά. Σε αυτό όμως δεν φταίνε οι Εθνομάρτυρες Έλληνες Ιερείς και
Ιέρειες που πλήρωσαν με την ζωή τους την υπεράσπιση της Ελληνικής Θρησκείας.
Δεν θα πληρώσουν οι Έλληνες Ιερείς τις αγυρτείες και την ανηθικότητα των χριστιανών παπάδων. Είναι σαν να λέει κάποιος ότι επειδή απεχθάνομαι τους Τούρκους στρατηγούς για τα εγκλήματά τους εναντίον του Ελληνισμού, δεν πρέπει να έχουμε Έλληνες στρατηγούς.
Δεν θα πληρώσουν οι Έλληνες Ιερείς τις αγυρτείες και την ανηθικότητα των χριστιανών παπάδων. Είναι σαν να λέει κάποιος ότι επειδή απεχθάνομαι τους Τούρκους στρατηγούς για τα εγκλήματά τους εναντίον του Ελληνισμού, δεν πρέπει να έχουμε Έλληνες στρατηγούς.
Οι συκοφάντες των Ελλήνων Ιερέων δεν
σκέφτονται τα εξής: Πολλά άτομα, ναι μεν δεν σπούδασαν φιλοσοφία, αλλά
ασχολούνται με την φιλοσοφία. Αυτό τί σημαίνει; Ότι δεν πρέπει να έχουμε
φιλοσοφικές σχολές και κατ’ επάγγελμα φιλοσόφους; Ότι πρέπει να καταργήσουμε
τις φιλοσοφικές σχολές;
Έχουμε πολλούς ανθρώπους που άδουν χωρίς να πληρώνονται. Το κάνουν γιατί τους αρέσει. Αυτό τί σημαίνει; Ότι πρέπει να καταργήσουμε τα ωδεία και τους επαγγελματίες αοιδούς;
Έχουμε ερασιτέχνες αθλητές, μήπως πρέπει να καταργήσουμε τους επαγγελματίες αθλητές; Ή μήπως είναι ανήθικο να υπάρχουν επαγγελματίες αθλητές; Υπάρχουν ερασιτέχνες μουσικοί και ζωγράφοι,·μήπως θα καταργήσουμε τους επαγγελματίες;
Οι φιλόσοφοι πρέπει να μελετούν, να διδάσκουν, να συμβουλεύουν και (γιατί όχι;) να συμμετέχουν στην εξουσία. Τί θα μάς πουν τώρα ωρισμένοι αφελείς; Ότι δεν πρέπει οι φιλόσοφοι να συμμετέχουν στην εξουσία; Ότι δεν πρέπει να έχουμε φιλοσοφικές σχολές; Ότι δεν πρέπει να μισθοδοτούνται οι φιλόσοφοι;(οπότε καλά έκανε ο Ιουστιανός και διέκοψε την μισθοδοσία των Ελλήνων φιλοσόφων...).
Όλα αυτά τα επιχειρήματα ισχύουν και για τους Ιερείς και Ιέρειες της Ελληνικής Θρησκείας. Πρέπει να υπάρχουν μόνιμοι Ιερείς και Ιέρειες που θα αποφοιτούν από ιερατικές σχολές, και θα πρέπει να ασκούν το λειτούργημά τους αποκλειστικά.
Έχουμε πολλούς ανθρώπους που άδουν χωρίς να πληρώνονται. Το κάνουν γιατί τους αρέσει. Αυτό τί σημαίνει; Ότι πρέπει να καταργήσουμε τα ωδεία και τους επαγγελματίες αοιδούς;
Έχουμε ερασιτέχνες αθλητές, μήπως πρέπει να καταργήσουμε τους επαγγελματίες αθλητές; Ή μήπως είναι ανήθικο να υπάρχουν επαγγελματίες αθλητές; Υπάρχουν ερασιτέχνες μουσικοί και ζωγράφοι,·μήπως θα καταργήσουμε τους επαγγελματίες;
Οι φιλόσοφοι πρέπει να μελετούν, να διδάσκουν, να συμβουλεύουν και (γιατί όχι;) να συμμετέχουν στην εξουσία. Τί θα μάς πουν τώρα ωρισμένοι αφελείς; Ότι δεν πρέπει οι φιλόσοφοι να συμμετέχουν στην εξουσία; Ότι δεν πρέπει να έχουμε φιλοσοφικές σχολές; Ότι δεν πρέπει να μισθοδοτούνται οι φιλόσοφοι;(οπότε καλά έκανε ο Ιουστιανός και διέκοψε την μισθοδοσία των Ελλήνων φιλοσόφων...).
Όλα αυτά τα επιχειρήματα ισχύουν και για τους Ιερείς και Ιέρειες της Ελληνικής Θρησκείας. Πρέπει να υπάρχουν μόνιμοι Ιερείς και Ιέρειες που θα αποφοιτούν από ιερατικές σχολές, και θα πρέπει να ασκούν το λειτούργημά τους αποκλειστικά.
«Η αρχαία θρησκεία δεν βασιζόταν σε
υψηλά δόγματα. Δεν είχε ιερές γραφές αλλά μερικούς ύμνους και κάποιες
τυποποιημένες προσευχές». Αυτή την χονδροειδέστατη ανοησία ακούμε συνεχώς να
παπαγαλίζεται από τα χείλη Ελλήνων στο θρήσκευμα! Ήθελα να ‘ξερα τί έκαιγαν
τόσους αιώνες οι ναζωραίοι!!! Δεν έκαιγαν ιερατικά βιβλία; Πώς λέγουν τέτοιες
ανοησίες; Πώς βγάζουν το λανθασμένο συμπέρασμα από την ανυπαρξία πηγών ΤΩΡΑ,
ότι ΤΟΤΕ, δεν υπήρχαν Ιερά Βιβλία;
Από το ότι κατεστράφησαν οι πηγές,
δεν βγάζουμε το συμπέρασμα ότι δεν είχαμε Ιερά Βιβλία, αλλά ότι τα απωλέσαμε.
Τα ανόητα συμπεράσματα ωρισμένων Ελλήνων στο θρήσκευμα προκαλούν ηδονή στους μισέλληνες ναζωραίους, διότι αυτό ήθελαν να επιτύχουν: Να αφανιστούν
όλα τα Ιερά μας Κείμενα και να μήν έχουμε πυξίδες, κώδικες αναφοράς ώστε να
προσανατολιζόμαστε.
4. Πρακτικά καθήκοντα των Ελλήνων Ιερέων
Ποιά τα πρακτικά καθήκοντα των Ελλήνων Ιερέων και Ιερειών; Διδασκαλία και
ερμηνεία της Ελληνικής Θρησκείας. Άμυνα και επίθεση κατά των ανθελληνικών αιρέσεων. Οργάνωση των ιεροπραξιών. Έκδοση της Αρχαίας
Ελληνικής Γραμματείας. Οργάνωση των Έλλήνων στο θρήσκευμα. Επιστημονική έρευνα
σε θέματα λαογραφίας, ιστορίας, εθνολογίας, ανθρωπολογίας. Διατήρηση των
Ελληνικών Ηθών και Εθίμων. Διάδοση της Ελληνικής Παιδείας. Διάδοση της
Ελληνικής Τέχνης και Αισθητικής. Αναστήλωση όλων των Ιερών Ελληνικών Ναών.
Θεραπεία σε όσους πάσχουν από την χριστιανική νόσο.
Ωρισμένοι ίσως να μας κατηγορήσουν
ότι θέλουμε να δημιουργήσουμε επαγγελματίες ιερείς που θα ενδιαφέρονται μόνο
για τα χρήματα. Απαντούμε: η αξία ενός Έλληνος Ιερέως φαίνεται στο πεδίο
της τιμής. Όταν έχει να αντιμετωπίσει τους ρασοφορεμένους μισανθρώπους, τους
μουλάδες του ισλάμ και τα τέκνα της σιών. Η αξία του αποδεικνύεται από τον
αριθμό των Ελλήνων που προσηλυτίζει στην Ελληνική Θρησκεία. Αυτό είναι το
λειτούργημά του, και γι’ αυτό πρέπει να αμείβεται, χωρίς να κάνει άλλη εργασία.
Οι Έλληνες Ιερείς δεν αποσκοπούν στο
να πλουτίσουν από το λειτούργημά τους. Σκοπός τους είναι να καταδιώκουν όσους
ασελγούν πάνω στην Ιερά μας Πατρίδα. Φυσικά και θα πληρώνονται, αλλά όχι σε πάντα χρήμα. Θα πληρώνονται με το αίσθημα της δικαίας τιμωρίας της ανομίας!
Διότι ο Έλλην που γεννιέται και πεθαίνει θα εισέρχεται στα Ηλύσια Πεδία και όχι
«εν κόλποις Αβραάμ». Αυτή είναι η κύρια πληρωμή τους: Η τιμωρία της ανομίας
είναι η καλύτερη αμοιβή.
5. Η
ψυχοπαθολογία των δειλών
Αναίσχυντοι, δειλοί, και προδότες
προσπαθούν να μας πείσουν ότι τάχα όποιος θέλει πειθαρχία, δόγματα, και
ωργανωμένο ιερατείο είναι φασίστας, και δήθεν ταυτίζεται με τον χριστιανισμό.
Διαπράττουν πλήρη αντιστροφή εννοιών και αξιών. Την προδοσία την βαπτίζουν
ανοχή, και την άμυνα φασισμό.
Αν είχαν λίγο μυαλό, θα αντέστρεφαν
την κατεύθυνση των «επιχειρημάτων» τους και θα προσπαθούσαν να πείσουν τους
ναζωραίους να μην έχουν οργάνωση, δόγματα, πειθαρχία, ιερατείο διότι τάχα έτσι
θα ταυτιστούν με φασίστες και δήθεν θα γίνουν σαν τους Έλληνες στο θρήσκευμα...
Ζητούν άμβλυνση των δικών μας όρων:
«όχι στο όρο θρησκεία, όχι στην σύγκρουση». «Μην γίνουμε σαν τους χριστιανούς».
Απαντούμε: Δεν είχαμε ποτέ, ούτε
πρόκειται να έχουμε ποτέ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ταύτιση με τον χριστιανισμό και
το ισλάμ. Αλλά πρέπει να έχουμε ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ταύτιση με ισλάμ και
χριστιανισμό. Άλλο πράγμα οι μέθοδοι οργανώσεως και άλλο ζήτημα η ιδεολογία.
Οι προδότες και οι δειλοί προσπαθούν
να μας πούν ότι η εξουσία είναι κακή, ότι τάχα διαφθείρει, ώστε να παραμείνουμε
μακριά από αυτήν. Κηρύσσουμε αμείλικτο ιδεολογικό πόλεμο κατά των φαύλων που προπαγανδίζουν την αδράνεια, τον εφησυχασμό και τον συμβιβασμό
με την μισελληνική αίρεση των ναζωραίων. Κηρύσσουμε πόλεμο κατ’ αυτών που
αρνούνται την οργάνωση και την ιεραρχία στην Ελληνική Θρησκεία. Είναι ανήθικοι,
άπιστοι, άθεοι, μολυσμένα όργανα του εχθρού, εγκληματίες κατά του
Ελληνικού Έθνους. Είναι οι στυλοβάτες της μονοθεϊστικής δικτατορίας.
6. Επίλογος
Οι προδότες της Ελληνικής Θρησκείας τοποθετούν στην κορυφή της κλίμακος των
αξιών την αποδιοργάνωση, και τον ερασιτεχνισμό. Στην πραγματικότητα
προάγουν την διαφθορά, εκμαυλίζουν τους Έλληνες, διευκολύνουν τον εξιουδαϊσμό
τους. Είναι προδοτική η στάση τους διότι αφήνει τον εχθρό αλώβητο. Οφείλουμε να
συντρίψουμε τις αποδιοργανωτικές τάσεις. Οργάνωση, διαφώτιση, πειθαρχία, πυγμή
είναι το σύνθημα των Ελλήνων Ιερέων και Ιερειών.
Οι μονοθεϊστικές «θρησκείες» δεν
έχουν ιδεολογία, δεν μπορούν να συγκριθούν με τον Ελληνισμό αλλά έχουν άρτια
επαγγελματική οργάνωση με μουτζαχεντίν και σταυροφόρους. Εκεί
ακριβώς χωλαίνει ο Ελληνισμός. Και παρουσιάζονται ωρισμένοι προδότες και
προτρέπουν τους Έλληνες να μην οργανώνωνται, προκειμένου να διαφοροποιηθούμε
από τον χριστιανισμό. Με αποτέλεσμα να πάθουμε τα ίδια από το ισλάμ.
Η ελευθερία γνώμης και το δικαίωμα
της αμφισβητήσεως δεν πρέπει να αποβαίνουν εναντίον της οργανώσεως και της
ιεραρχίας. Ούτε πρέπει να αντιδιαστέλλωνται ως προς την οργάνωση και την
ιεραρχία. Ελεύθερος στοχασμός και οργάνωση-ιεραρχία δεν συγκρούονται στην
Ελληνική Σκέψη, μόνον στην χριστιανική λαίλαπα συγκρούονται.
Η οργάνωση και η ιεραρχία όχι μόνον
δεν αντιτίθενται στην Ελληνική Σκέψη αλλά αντιθέτως η Ελληνική Σκέψη
αντιτίθεται στην αποδιοργάνωση, στην αναρχία, και στην χωρίς όρια αμφισβήτηση. Η
Ελληνική Κοσμοαντίληψη είναι υπέρ των λογικώς τεκμηριωμένων δογμάτων και κατά
των ανοησιών.
Οι αρνούμενοι την οργάνωση και την
πειθαρχία θα σκορπίσουν με το πρώτο φύσημα των μονοθεϊστών. Τα «επιχειρήματα»
περι μή ωργανωμένου ιερατείου τα διαρρέουν έντεχνα οι κρατούντες στους αφελείς
για να τους αδρανοποιήσουν προληπτικά. Για να μην στρέφουν το βλέμμα τους προς
την εξουσία.
Ο Ιερεύς είναι αξίωμα-προνόμιο που
πρέπει να δίνεται σε ωρισμένους εκλεκτούς μετά από σκληρή εκπαίδευση, και όχι
στον πρώτο τυχόντα. Αλλιώς έχουμε ισοπέδωση των αξιών, εξίσωση προς τα κάτω.
Οι Έλληνες Ιερείς πρέπει να
εκπαιδεύωνται ως αξιωματικοί πολέμου στο πεδίο του ψυχοθρησκευτικού πολέμου. Πρέπει
να είναι άγρυπνοι φρουροί της Ελληνικής Ψυχής. Πρέπει να φυλάττουν με την ζωή
τους τα Όσια και τα Ιερά μας.
Αυτοί που μιλούν κατά των Ελλήνων
Ιερέων, και τους ταυτίζουν με τους χριστιανούς παπάδες, θα έπρεπε να ντρέπωνται
διότι οι Έλληνες Ιερείς ήταν οι πρώτοι Εθνομάρτυρες. Οι πρώτοι που θανατώθηκαν
στην πυρά από τους βυζαντινούς υπανθρώπους. Η προσβολή της θυσίας των με ανόητα
επιχειρήματα του τύπου «θα γίνουμε σαν τους παπάδες» είναι εμετικά και βλακώδη.
Τιμή και Μνήμη στους Εθνομάρτυρες Έλληνες Ιερείς και Ελληνίδες Ιέρειες.
Τιμή και Μνήμη στους Εθνομάρτυρες Έλληνες Ιερείς και Ελληνίδες Ιέρειες.
No comments:
Post a Comment